N°201109 - 01/09/2011

Luc Vannieuwenhuyze nieuwe burgemeester vanaf 1 september 2011

CD&V Tielt deelt u mee dat Michiel Van Daele en Luc Vannieuwenhuyze het raadzaam achten om de burgemeesterwissel vervroegd te laten ingaan.

Anne-Marie Bogaert wordt opnieuw schepen

Michiel Van Daele heeft er voor gekozen om bij de burgemeesterswissel van 1 september het schepenambt niet over te nemen, maar verder te zetelen als gemeenteraadslid.

Bezoek aan Vulkoprin

Ieder jaar nodigt CD&V Tielt  leden en sympathisanten uit voor een blik achter de schermen bij een overheidsdienst, een onderneming of een sociale instelling.

Vernieuwde website

Hier is hij dan: de vernieuwde afdelingswebsite van CD&V Tielt. Op deze site vind je alle info over CD&V Tielt: contactgegevens, agenda, activiteiten, nieuws etc. Zoals je kan merken, is de site nog in opbouw. We zijn de nieuwe mogelijkheden en rubrieken nog volop aan het verkennen, en daarvoor hebben we ook jouw hulp nodig. Alle aanvullingen, bijdragen, foto's, nieuwsberichten zijn van harte welkom.

Tieltse senioren bezoeken het Vlaamse parlement

Voor onze groep CD&V senioren Tielt, werd een treinreis gepland op donderdag 16 juni voor een bezoek aan het Vlaams Parlement.