CD&V Tielt ledennieuws januari 2014

CD&V Tielt Communicatiecel

Klaar om te zeggen waar het op staat in 2014?

Heb je je ook al recentelijk vergaapt aan de eenzijdigheid van de goed-nieuwsshow in de kranten? Met de regelmaat van de klok vliegen de bonussen, de bloemetjes en de complimentjes over het scherm. Maar dat wist u wellicht al. Kranten worden tegenwoordig vooral online gelezen.

Het is duidelijk dat potjes armworstelen niet meer aan de toog worden uitgevochten, maar de winnaar daarbuiten wordt bepaald, in de kranten, op het internet of op de televisie. Zonder organisatie blijven al onze reacties beperkt tot gefrustreerde prikacties die gemakkelijk als losse flodders kunnen worden afgedaan.

Een communicatiecel is een absolute must:

• We moeten een duidelijk einddoel van onze reis definiëren. Alleen zo kunnen we ook de beste weg zoeken.
  • We moeten routines ontwikkelen om duidelijk te maken dat er dagelijks rond bepaalde thema's wordt gewerkt.
  • ...

Zin gekregen?
Tijd voor dialoog!

Een eerste gesprek rond communicatie gaat door in 't Gildeke op dinsdag 14/01/14 om 19u00.

Het uurtje voor  het partijbureau zetten we alles eens op een rij en bekijken we hoe we communicatie zien en interpreteren. Een noodzakelijke oefening om iedereen op eenzelfde lijn te krijgen. Zo kunnen we duidelijke doelen stellen en zijn we zeker dat we niets over het hoofd zien.

Iedereen is van harte uitgenodigd.