oktober 2011
N°2 - 02/10/2011

Provinciale seniorennamiddag 'EUROPA VANDAAG'

Op maandag 19 september kwamen de provinciale CD&V-senioren bijeen in het Huis Mulle de Ter Schueren in Tielt voor een uiteenzetting over de uitdagingen voor Europa. Schepen Mevrouw Anne-Marie Bogaert verwelkomde de aanwezigen met enkele woordjes over de mogelijkheden in Tielt als Europastad.

Verdeling St-Vincentius

JONGCD&V Tielt ijvert voor een duurzame en sociale samenleving en wil ook de minderbedeelden ondersteunen. Want iedereen telt mee in de samenleving.

Daarom schenkt JONGCD&V de opbrengst van de kerstmarkt aan een goed doel. Dit jaar ondersteunt JONGCD&V de Sint-Vincentiusvereniging in Tielt.

DAG van de afdeling 2011

Over minder dan een jaar zijn het provincie- en gemeenteraads- verkiezingen. Iedere afdeling maakt zich op haar manier hiervoor klaar. Laten we al deze krachten en inzichten bundelen om van elkaar te leren en vooral de komende 6 maanden stevige funderingen te leggen. Want in 2012 wil CD&V er staan als een stabiel huis.

Bedrijfsbezoek met CD&V aan Vulkoprin

Ieder jaar nodigt CD&V Tielt zijn leden uit voor een blik achter de schermen bij een overheidsdienst, een onderneming of een sociale instelling.

Op 21 september werden leden van CD&V verwelkomd door Gedelegeerd Bestuurder, De Heer Jan Maes, tevens voorzitter van de Tieltse Ondernemers.

Jong geleerd... is super

CD&V geeft aan alle pasgeborenen graag een "Samen is Super-slabbetje" cadeau.

Het enige wat men hiervoor moet doen, is een geboortekaartje opsturen naar :
CD&V | Jong Geleerd - Wetstraat 89, 1040 Brussel

Binnen de week sturen we dan een super-slabbetje terug.