N°201108 - 01/08/2011

Tieltse senioren bezoeken het Vlaamse parlement

Voor onze groep CD&V senioren Tielt, werd een treinreis gepland op donderdag 16 juni voor een bezoek aan het Vlaams Parlement.

Fietspaden langs Deinzesteenweg

Op de GRCommissie Verkeer van 20 juni werden de plannen voorgesteld voor de realisatie van veiliger fietspaden langs de Deinzesteenweg.

Evaluatie camerabewaking Marktomgeving

In samenspraak met de politie werd op de GRcommissie Socio-culturele materies van 21 juni een korte evaluatie gemaakt van de camerabewaking in de omgeving van de Markt.

Zone 30 in centrum Tielt

Op de GRcommissie Verkeer van 20 juni werd door onze fractie een voorstel geformuleerd om een zone 30 te maken in het centrum van Tielt. Er werd gezocht naar een goed evenwicht van veiligheid en mobiliteit. Een veiliger omgeving, maar met een vlotte bereikbaarheid is de doelstelling.

Vernieuwde website

Hier is hij dan: de vernieuwde afdelingswebsite van CD&V Tielt. Op deze site vind je alle info over CD&V Tielt: contactgegevens, agenda, activiteiten, nieuws etc. Zoals je kan merken, is de site nog in opbouw. We zijn de nieuwe mogelijkheden en rubrieken nog volop aan het verkennen, en daarvoor hebben we ook jouw hulp nodig. Alle aanvullingen, bijdragen, foto's, nieuwsberichten zijn van harte welkom.

CD&V Tielt wist et

Op vrijdag 24 juni organiseerde vzw Zorgend Voor.. een quiz met de passende naam ‘k wist et ter gelegenheid van de 55ste Vlaamse Kermis. Niet minder dan 35 groepen waren ingeschreven waaronder twee groepjes vertegenwoordigd door CD&V.  De voorzitter, Christophe Verstraete was vergezeld van Eddy De Craemer, de heer en mevrouw Dirk Van de Walle, Vincent Byttebier, Michael Van Wiele, Kenneth Vandeput en Karen Braekevelt. Het werd een amusante quiz met heel wat gevarieerde categorieën en opdrachten.  De overwinning was niet voor ons weggelegd maar ambiance was er zeker en vast en onze aanwezigheid staat al vast voor volgend jaar!